Baby- en peuterzwemmen 3 jaar tot 4 jaar
Binnen

Baby- en peuterzwemmen 3 jaar tot 4 jaar

Een krachtige stimulans voor de ontwikkeling van je kind

Zoek je een leuke activiteit voor je peuter?
Het is belangrijk om je kindje watervrij te maken. Door te genieten en plezier te maken, raakt je kleintje op een goede manier vertrouwd met water. In de lessen doen we leuke oefeningen en spelletjes.

Goed voor de ontwikkeling
Baby- en peuterzwemmen is een krachtige stimulans voor de ontwikkeling van je kind. De beweegoefeningen zijn goed voor de motoriek en maken het lichaam sterker. Ook de zintuigen worden volop geprikkeld.

Essentiële vaardigheden
Drijven op de buik en rug, adem inhouden, onder water gaan, op de kant klauteren. In de lessen leert je kindje essentiële vaardigheden om straks een goed begin te kunnen maken met de zwemlessen. Je kindje volgt de lessen onder begeleiding van een gediplomeerde zwemlesgever.

Wat heb je nodig in het zwembad?
Al onze zwembaden zijn ingericht op de allerkleinsten. Zo hebben we aankleedkussens, luieremmers, een box en een magnetron om voeding op te warmen. Zwembandjes zijn niet nodig. Wat je wel nodig hebt? Je ziet het in onderstaande checklist.

Praktische tips:

  • Trek de zwemluier pas aan in het zwembad.
  • Om spugen tijdens de les te voorkomen, is het verstandig als er minimaal één uur zit tussen het eten en het zwemmen.
  • Heeft je kleintje koorts, open wondjes, net een vaccinatie gehad of een oog- of oorontsteking? Dan raden wij af om te zwemmen.

Klik hier voor het rooster.

Wat heb je nodig?

  • Zwemluier / gewone luier
  • Zwemkleding
  • Handdoek / Hydrofieldoek
  • Flesje melk of beker
  • Zwemcape
  • Favoriet badspeeltje

Tarieven

Los bad
9,80
4-wekenkaart Baby- en peuter zwemmen
35,50
20-wekenkaart Baby- en peuter zwemmen
147,60
Magneetkaart (eenmalige aanschaf)
6,50
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.