Versoepelingen in de Zandzee

Nieuws

Versoepelingen in de Zandzee

de zandzee.jpg

Maatregelen vanaf 25 september

Goed nieuws! Sportcentrum de Zandzee is vanaf zaterdag 25 september zonder reservering en coronatoegangsbewijs (m.u.v. de horeca) toegankelijk voor alle (sport) activiteiten.

Zoals je wellicht zult begrijpen is het mogelijk dat bij de verschillende activiteiten (te) volle groepen ontstaan, omdat reserveren niet meer nodig is. Wanneer dit structureel het geval is zal per activiteit worden bekeken of het reserveren weer gedeeltelijk ingevoerd zal worden.

De routing in onze accommodatie vervalt, de ingang is vanaf bovengenoemde datum ook weer gewoon de uitgang.

De indeling in onze horeca wordt per 25 september aangepast. Voor het nuttigen van consumpties binnen het afgescheiden gedeelte van de horeca is een coronatoegangsbewijs (QR code) noodzakelijk (13 jaar en ouder, vanaf 14 jaar eveneens een identiteitsbewijs). Het andere deel van de horeca is ingericht als wachtruimte en is een coronatoegangsbewijs niet noodzakelijk. Consumpties in dit deel zijn helaas niet toegestaan. Het terras buiten, de toiletten en onze natte horeca zijn zonder coronatoegangsbewijs toegankelijk.

In het kort:

  • Zwemmen kan en mag zonder beperkingen
  • Reserveren is komen te vervallen
  • Geen corona toegangsbewijs (QR-code) nodig voor het zwembad
  • Wel een corona toegangsbewijs (QR-code) voor in onze horeca, niet in de wachtruimte, natte horeca, toilet en buitenterras
  • Douches en stoomcabine geheel open
  • Routing vervalt
  • Publiek weer toegestaan bij wedstrijden en diplomazwemmen

Wij verzoeken u om zoveel mogelijk met pin of contactloos te betalen, en bij voorkeur een e-ticket op onze webshop aan te schaffen of uw abonnement te verlengen.

Wij hopen je snel weer te mogen begroeten in onze accommodatie.

Team Sportcentrum de Zandzee

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.